keskiviikko 17. helmikuuta 2016

Neuletakki

Yksinkertaisesti neuletakki. Ihan itselle ja itsetehtynä. Älytön fiilis että sain tämän valmiiksi, mutta vielä käsittämättömämpää että tähän projektiin päätin ryhtyä. Minä, joka tuolla muutamia postauksia alempana hehkutin virkkausta.. No jos ei kaupasta löyry niin teherähän itte. Malli ei sentään ole oma vaan inspiraation isona lähteenä toimii Kalastajan vaimo- blogin Johannan kirja. Olisin halunnut tähän vielä taskut, mutta lanka loppui neljä silmukkaa ennen loppua :) Samaa värierää ei tietenkään ole enää myynnissä.

Tämä oli tilanne marraskuun loppupuolella



Ja tilanne tänään






 Kuvaajan ohjeet oli että "äiti oo ihan paikallaan nyt!". Kuvaajana Sisu "seuraavaksi6v." :)

On mulla jo seuraavaan neuleeseen langat tilattuna...

-Piia


6 kommenttia:

  1. Tosi hieno! Oon vaikuttunut että sait projektin kunnialla ja hyvässä aikataulussa maaliin saakka! Ja hyviä kuvia on seuraavaksi 6v. ottanut :) -SP

    VastaaPoista
  2. Vau! Ihan sikaupee neuletakki!! Hyvä sä! :) mäki oon haaveillu itelleni neuletakin tekoa, mutta vielä on haaveasteella. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Äkkiäkös säkin tälläisen pyöräytät, olihan tossa hommaa mut silti vähemmän mitä alunperin kuvittelin :)

      Poista
  3. OI, tässä on ollut tikuttamista :). Kerrassaan ihana ! Jotakin neulepaidan alkua minäkin joskus kerran viikossa oon koittanut jaksaa tikuttaa. Toivottavasti se kässäinspis iskis nopsaa. Sitä kaivattais. Ihania töitä sulla täällä. Oot ollut ahkerana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja kiva kun liittyit lukijaksi. Olihan tuossa hommaa, mutta pari pidempää automatkaa auttoi kummasti asiaa :) ompelu on jäänyt todella vähälle, se on mulle nykyään sitä pakkopullaa, tätä tikkuamista kun tekee sopivasti vähän joka välissä ;)

      Poista

Kommentit ilahduttavat!